Postovana Gospodo,
nedavno smo pisali o "slucaju" Bojane Lekic, a evo i odgovarajuceg
"nastavka" na temu nasih medija.
Pisali smo o nasim "nezavisnim" i "profesionalnim" novinarima i
medijima i to je izazvalo mnogobrojne burne reakcije pristalica
sadasnjeg rezima. A pogledajmo sta na tu temu kaze Rade Veljanovski
iz komisije za izradu zakona o javnom informisanju i radio-difuziji:

"...cak i od organa Evrope imamo takve sugestije do odreden plus
imaju oni koji su se borili za demokratizaciju drustva i protiv rezima
Slobodana Milosevica, a da odreden minus imaju oni koji su podrzavali
taj rezim."
Da ne bi bilo dilema, ovaj citat je izvucen iz konteksta u kome autor
obrazlaze kako ce se dodeljivati frekvencije elektronskim medijima!
A ko ce odredjivati koji je mediji bio po "ukusu" Zapada?
Da li je to primarna cenzura, cak i pre pojavljivanja u etru?
Da li to znaci da neistomisljenici sa vlastima nece imati ni priliku
da se oglase?
Kakva smo mi to zemlja ako ce nam stranci odredjivati ko ce otvarati
TV, a ko ne?

Ali, idemo dalje.
U jednom starijem tekstu, komentarisuci simboliku cinjenice da je
RTS srusio bager "amerikanac" koga je vozio Dzo, naveo sam da
mi se cini da je to vise od simbolike. Da je to trend da se RTS unisti
tako da se vise nikad ne podigne.
Pogledajmo sta u vezi toga kaze Miodrag Isakov, jedan od lidera
DOS-a i jedno vreme kandidat za generalnog direktora RTS-a:

"...to je ocigledno deo jedne politicke igre u kojoj, moj utisak je bio
dok sam bio kandidat za generalnog direktora RTS-a, ne postoji neki
veliki interes da se taj RTS oporavi i da postane velika i najmocnija
kuca u zemlji, jer je svima jasno da ona mora vrlo brzo prerasti u neki
javni servis i potpuno se odlepiti od vlasti i od njenog uticaja. U tom
smislu onda ta vlast nema ni interesa za RTS. Sta cemo mi da ulazemo
u televiziju na koju posle necemo moci imati uticaja, nego onda pustimo
nju neka se ona snalazi, neka se marginalizuje, neka propada u krajnjoj
liniji, a mi cemo svoj dnevni politicki interes ostvarivati preko privatniih
televizija, sto nam ne moze niko zameriti, jer ovo sto mora da se ustanovi
sa RTS je deo evropskih pravila. Ako hocemo u Evropu, mi cemo to prosto
morati uraditi..."

Da, "mi cemo to prosto morati uraditi". To je sustina. Ti isti koji su nas
bombardovali i ubili 16 radnika RTS, a sada za to optuzuju Milanovica (?),
sada zavrsavaju posao. Gase taj isti RTS!
Pitate se zasto. Da se ne bih ponavljao, kazacu samo u jednoj recenici:
Zato sto drzavna televizija treba i mora da zastupa DRZAVNE INTERESE!
Privatne TV tu obavezu nemaju i njima je mnogo lakse upravljati.
Kada nema drzavne televizije, privatne (citaj - strane, NPR. Sorosove) TV
ce nam odredjivati sta su nasi drzavni i nacionalni interesi. A oni ne
odgovaraju za to nikome, OSIM ONOME KO IH PLACA!

Tako dolazimo do Miroljuba Labusa, koji je prilikom danasnjeg nastupa
na TV, ustvrdio kako jezivi snimci leseva iz "hladnjace" ne izazivaju
stres kod gledalista!? A istovremeno se sprovodi linc prema bivsim
urednicima RTS-a zbog prikazivanja dokumentarnih snimaka srpskih
obezglavljenih leseva, pod parolom "ratnog huskanja".
Kako se samo brzo nasa nova vlast prilagodila zapadnjackom principu
dvostrukih standarda!
Kada su snimci rata bili prikazivani sa ciljem budjenja nacionalne svesti,
to je bilo "izazivanje medjunacionalne mrznje" i to nije bilo u redu. A sada
kada se prikazuju snimci iz "hladnjace", i kada to izaziva unutar -
- nacionalnu mrznju (prema bivsim nosiocima vlasti), to sada JESTE U
REDU?
Kako TO objasnjavate, gospodo pristalice DOS-a? Mozete li biti
objektivni i sagledati primenu dvostrukih standarda na ovom primeru?
Razlika je samo u tome sto u prvom slucaju, to nije odgovaralo tom
toliko "voljenom" Zapadu (jer je budilo srpski patriotizam), a sada je to
upravo u funkciji koristi tom istom naruciocu (jer predstoji sudjenje SM i
preko njega celom srpstvu za navodne ratne zlocine).

A kad smo kod ratnih zlocina, pogledajte samo farsu sa Baticevom
prepiskom sa Tribunalom!
Ovde sa tim pismima pokusava da glumi patriotu i pravednika, a dole
na Kosmetu njegov potpredsednik DHSS - Rada Trajkovic ucestvuje
u "privremenoj vladi" sa UNMIK-om?
Gde je tu taj famozni "demohriscanski moral", kada sa jedne strane
optuzujete Tacija i ostale, da su najveci ratni zlocinci na Balkanu, a
istovremeno sa njima ucestvujete u vlasti i time dajete njima legitimitet?
Zar to nije vrhunac licemerja, kada svog bivseg Predsednika, bez
dokaza osudjujete za ratne zlocine, a onog za koga imate neoborive
dokaze da je vrsio genocid nad vasim sopstvenim narodom, prihvatate
kao sebi ravnog!
I da ne bude zabune. Ovaj primer nije izuzetak. Isto se desilo i sa
Solanom, Fiserom, Kukom i gomilom ostale belosvetske gamadi.
I nemojmo se zavaravati da ta karakterna crta ne postoji i kod
drugih celnika DOS-a.
SVI ONI RADE VRLO SLOZNO - KAO DA SU POD ISTOM
DIRIGENTSKOM PALICOM!
Prica snaja bivseg ustaskog spijuna (generala OZNE), Florens
Artman, kako ima samo 38 optuznica i Batic "ubedjuje" Srbe kako
to i nije tako mnogo (posto su oni i onako krivi).
A istovremeno, onaj travestit od Karle del Ponte objavljuje "plan rada"
do 2010 godine?
Iz banjaluckih novina saznajemo da se priprema materijal za
DODATNIH 250 optuznica!
Hrvatska priprema DODATNIH 3.000 OPTUZNICA protiv Srba!
Samo napred Vladane Baticu, bice za tebe posla. Kako si krenuo,
ostaces sam u Srbiji. U stvari, bice vas taman koliko i clanova DHSS-a!
Naravno, pod uslovom da niko od njih ne pozeli da te smeni.
Kad malo bolje razmislim, Batic u stvari svoju buducnost vidi u
zajednickoj vladi sa Hasimom Tacijem i to u sred Beograda!
E, pa videcemo!
Vala, nece moci!

Nego, da se vratim na naslov.
Sta god da izdvojimo iz ovog teksta, ako malo bolje razmislimo,
videcemo da u ovim okolnostima, nasa sadasnja vlast NIJE IMALA
NIKAKVOG IZBORA!
Jednostavno, sva resenja TZV. "mudre" DOS-ovske politike su
cisti i otvoreni DIKTATI.
Mislite li da su ta nametnuta resenja DOBRA  za Srbiju?
Pozdrav svima od Branka O. Bojovica