Title: Message

Gubitnici zbog pogrešnih pobednika

Vuk Drašković, predsednički kandidat SPO-a, pred oko stotinak Bačkopalančana poručio je biračima da se 29. septembra ponašaju kao apostoli jer je u pitanju opstanak države.
- Da su me poslušali 1990. godine, ne bi bilo ni rata ni izbeglica, a da je prihvaćen moj program od pre pet godina, ne bi bilo NATO agresije i živeli bismo kao sav civilizovani svet - rekao je Drašković. - Upozoravam vas da se i ovoga puta priprema velika podvala. Labusa i Koštunicu formiraju isti oni krugovi koji svoju sreću grade na nesreći naroda. Srbija je gubitnik upravo zbog pogrešnih pobednika, a ko god od favorizovanih kandidata pobedi imaćemo rasparčanu Srbiju i novih milion ljudi bez posla. Oni su ljudi koji su već dve godine na najvišim funkcijama i u tom vremenu beležimo još veće posrnuće čoveka, porodice, nacije i države. M. S.

http://www.dnevnik.co.yu/

Одговори путем е-поште