Ahoj,

dělal jsem na programu, který by dokázal rozumně trasovat budovy z
digit. map katastru. Ty ruční čmáranice ze skenů mnoha let starých map
myslím nemá smysl automaticky trasovat. Zkoušel jsem to pomocí potrace
apod. ... ale nějak mi to nedopadalo moc dobře, takže jsem se rozhodl
pro vlastní řešení.

V vyzkoušení zde (binárka v .NETu + test.png k vyzkoušení):
http://jabi.aspone.cz/osm/TracerTest.zip

Po spuštění se zobrazí mapka. Klikejte do prázdných (bílých) částí
uvnitř budov. Testovací png je možné nahranit případně jiným se
stejným název.

Ještě zkusím udělat to, aby když člověk klikne na popis budovy (text
uvnitř budovy), tak aby to také fungovalo. Pak lze doladit nějaké
chyby. A bude zbývat udělat nějaké GUI s kontinuální mapou, přepočtem
souřadnic a exportem do *.osm, zobrazováním současných objektů,
nabízení budov podle adresních míst, možností ruční editace,
zobrazování fotomapy na pozadí, ... Nebo je někdo schopný to
integrovat do JOSM?

Pokud bude zájem, zdrojáky dodám.

Honza