Uiteraard zijn er in Purmerend coffeeshops. Alleen net als in heel Nederland
worden het er steeds minder (er mogen nog geen nieuwe worden geopend).

shop=softdrugs is in principe goed. Enkel je kan er ook gewoon iets drinken
(welliswaar geen alcohol meer). Echter dan krijg je weer het probleem met
smart shops daar dat volgens mij in princiepe ook onder softdrugs valt.

Als we echter

shop=softdrugs - doen voor de coffeeshops
shop=smart - doen voor de smartshops

Voor smartshops is dit sowieso van toepassing daar die geen ruimte hebben voor
wat drinken en een stukje taart ofzo. Maar bij coffeeshops is dit vaak wel het
geval. Maar dit mag de pret niet drukken daar de meeste mensen toch komen om
een grammetje van het een of ander te scoren.

Dus het lijkt me geen enkel probleem.
Ik zal zo meteen even de wiki updaten.

Groet,
--Roeland