Het is inderdaad niet steeds even eenvoudig om uit te maken wat er nu
deel uitmaakt van de naam en wat niet.
Nu vind ik het bij een voetbalvereniging nog eenvoudig. Is de naam van
de club "VV Willibrord" of "FC Twente", dan komt die VV of FC
(eventueel voluit geschreven) erbij.

Bij je andere voorbeelden, maar ook bij "kerk" of "kapel" vind ik het
moeilijker om te weten wat de naam is.
Je zou eventueel in een handelsregister of zo kunnen kijken.

Een bijkomend probleem: hoort de dorpsnaam bij de naam of niet ?
"Albert Heijn Breda" of gewoon "Albert Heijn" ?

m.