Beste Bonn-gangers,

Ik haak meteen even aan op het bericht van Just.

Om OSGeo (nog) bekender te maken is het wellicht goed om een verslag te publiceren. Dit kan in de Geo-Info, het blad van de Vereniging Geo-Informatie, waar ik redacteur van ben. Ik ben zelf helaas niet in Bonn... dus ben aangewezen op jullie.

Erik Meerburg heeft op zich toegezegd om een verslag te schrijven, maar wellicht is een nieuwe naam uit de OSGeo-wereld ook wel leuk. Wie iets wil delen (verslag, foto, anekdote) kan contact met mij opnemen. Ik brouw dan wel een geheel van de bijdragen, samen met Erik.

Veel plezier alle gelukkigen die naar Bonn gaan!

Met vriendelijke groet,

Jonna Bosch

Redacteur Geo-Info,
Vereniging Geo-Informatie Nederland