On 10/06/2016 11:53 AM, Hugo Holscher wrote:
> In Aerdenhout bij de Gezina van de Molenlaan en Mies Noltenlaan
> (http://www.openstreetmap.org/?mlat=52.36121&mlon=4.60237#map=19/52.36121/4.60237)
>  zijn nieuwe woningen gebouwd.
> Ze zijn deels al sinds begin dit jaar bewoond. Ze staan echter nog
niet op de kaart.
> Ik kan me niet voorstellen dat er geen kadaster gegevens zijn (na 2 jaar).
> Kan iemand nagaan of er iets mis is met de up-loads van de kadaster
gegevens?

In de BAG staan er al wel panden (met status in gebruik), zoek maar op
de straatnamen in de BAGViewer:

 https://bagviewer.kadaster.nl/

Op het forum is een topic voor BAG update verzoeken:

 http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=52973

Mvg,

Bas

--
 GPG Key ID: 4096R/6750F10AE88D4AF1
Fingerprint: 8182 DE41 7056 408D 6146  50D1 6750 F10A E88D 4AF1