El 27/07/2005, a las 21:29, Quico Llach escribió:

Posa "correu". Se sobrentèn que és electrònic. De tota manera mira que
no es refereixi a l'adreça elèctrònica, com saps el terme anglès val
per a tots dos conceptes. Si fos aquest el cas pots posar "a/e".

No és aquest cas. Es refereix al redactat d'un correu. Posaré correu doncs. Gràcies Quico

Salut,

Quico