Δεν έχω κάνει τίποτα. Το πρόβλημα υπήρχε ακριβώς το ίδιο και πριν τον SSD
παντως.
Μόνο με το συγκεκριμένο laptop (HP Probook 4530s) συμβαίνει αυτό.

Μπορώ πολύ εύκολα να το αναπαράγω αν θέλετε γιαυτό και ρώτησα για logs.
Φαντάζομαι κάπου θα φαίνεται σε ποια διεργασία κολλάει.

Πιθανόν να έχει να κάνει με κάποιο κομμάτι του hardware ή τους drivers του.
Λογικά με τα γραφικά κάτι παίζει. Είναι πολύ σύνηθες να κολλήσει όταν στην
σελίδα που θα ανοίξει υπάρχει κάτι "βαρύ" όπως πολλές και μεγάλης ανάλυσης
εικόνες.

 <http://mkaperna...@di.uoa.gr>

Emmanouil Kapernaros / MSc Student
mano...@kapcom.gr

Στις 27 Ιουλίου 2015 - 11:45 μ.μ., ο χρήστης Efstathios Iosifidis <
iefstath...@gmail.com> έγραψε: