Κώστα καλημέρα,

προφανώς έχεις ήδη κάνει πολύ δουλειά και πιθανότατα αυτό το άρθρο http://wikieducator.org/Writer να μη μπορεί να σε βοηθήσει.

Απ' όσο ξέρω (όπως θα δεις και στο άρθρο) για να στήσεις τη βιβλιογραφία, θα πρέπει να έχεις ορίσει ως "βιβλιογραφία" μέσω του στυλίστα τις βιβλιογραφικές αναφορές. Μετά, όπως εισάγεις τα περιεχόμενα, με τον ίδιο τρόπο εισάγεις και τις Βιβλιογραφικές αναφορές στο τέλος.

Αν δεν το έχεις ήδη κάνει θα σου πρότεινα να κάνεις και μια ερώτηση στη λίστα του Libre.

:-)
καν