Σε μια προσπάθεια να λύσω το πρόβλημα και να κρατάω ξανά αντίγραφα της δουλειάς
μου, διέγραψα όλα τα αντίγραφα που είχα στον εξωτερικό σκληρό (εκεί που
γίνονται τα backup). Έτσι ο σκληρός αυτός είναι, σχεδόν, εντελώς άδειος.
Δοκίμασα ξανά να κάνω αντίγραφο, αλλά παίρνω το ίδιο μήνυμα!
Συμπέρασμα είναι ότι δεν έφταιγε το ότι ο σκληρός ήταν σχεδόν γεμάτος.
Έχει κάποιος ιδέα του τι μπορεί να φταίει;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την πολύτιμη βοήθεια σας.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου

    Στις 8:09 μ.μ. Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2015, ο/η Kostas Oikonomou
<kikono...@yahoo.gr> έγραψε:

 Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε Γιάννη,
Ο χώρος του δίσκου εγγραφής είναι ελάχιστος. Δεν είναι η πρώτη φορά που
γεμίζει. Στις προηγούμενες φορές δεν μου έβγαζε μήνυμα σφάλματος, αλλά μια
ειδοποίηση ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να κρατηθεί αντίγραφο. Στην
επόμενη φορά που έπαιρνε backup το κρατούσε κανονικά, γιατί εν τω μεταξύ έσβηνε
κάποια παλαιότερα αντίγραφα. Έτσι, δεν μου φαίνεται να είναι το πρόβλημα ο
γεμάτος δίσκος, γιατί παλαιότερα, σε γεμάτο δίσκο, το πρόγραμμα συμπεριφερόταν
διαφορετικά.
Έλεγξα και τα δικαιώματα του δίσκου, με δεξί κλικ-ιδιότητες καρτέλα Δικαιώματα
από το Nautilus. Δεν διαφέρουν από τα δικαιώματα και του άλλου σκληρού δίσκου
(με σύνδεση e-SATA).
Μάλλον κάτι διαφορετικό θα φταίει. Ευχαριστώ πάντως πολύ για το χρόνο σου και
κυρίως για τη διάθεση βοήθειας.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου

    Στις 7:44 μ.μ. Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2015, ο/η Ioannis Proios
<john.pro...@gmail.com> έγραψε:

 Καλησπέρα Κώστα,

το συγκεκριμένο σφάλμα φαίνεται να έχει σχέση με χώρο στον δίσκο ή με
δικαιώματα.
Για δες την ώρα που προσπαθεί να κάνει restore αν υπάρχει διαθέσιμος
χώρος στον δίσκο.