Αν υποθέσουμε οτι η στήλη με τις ηλικίες βρίσκεται μια στήλη αριστερότερα
απο τη στήλη της συνάρτησης, τότε η συνάρτηση που θέλεις είναι η

*=IF(AND(RC[-1]>=65; RC[-1]<=74);1;0)*

Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να αντικαταστήσεις το RC[-1] με RC[x] όπου
x η απόσταση της στήλης ηλικιών απο τη στήλη με τα 0 και 1. Το x θα είναι
τόσο πιο αρνητικό όσο πιο αριστερα απο τη στήλη με 0 & 1 βρίσκεται η στήλη
ηλικιών, ή θετικό στην αντίθετη περίπτωση.

Διονύσης Σιμάτος