Αγαπητοί φίλοι,
Εδώ και αρκετό καιρό το Janitor παρουσίαζε σφάλμα όταν πήγαινα να το τρέξω, και
έβγαινε ένα παράθυρο για αποστολή σφάλματος στην Canonical. Δεδομένου ότι
έστελνα το σφάλμα στην Canonical, περίμενα ότι το πρόβλημα θα λυνότανε.
Το τελευταίο καιρό ο υπολογιστής μου άρχισε να κινείται πολύ αργά (τουλάχιστο
σε σχέση με παλαιότερα). Δοκίμασα να «τρέξω» το Janitor αλλά και πάλι βγήκε το
μήνυμα σφάλματος. Αποφάσισα να λύσω μόνος μου το πρόβλημα:

   - Πήγα στο synaptic manager και έκανα ολοκληρωτική απεγκατάσταση του
Janitor, προκειμένου να το επανεγκαταστήσω, ελπίζοντας να λυθούν τα όποια
προβλήματα.

   - Ανοίγοντας το «Κέντρο λογισμικού Ubuntu» ανακάλυψα ότι δεν υπήρχε. Πήγα
λοιπόν στο synaptic manager να το εγκαταστήσω από εκεί, αλλά και από εκεί
απουσίαζε.

Συμπεραίνω ότι τελικά το Janitor δεν είναι συμβατό πλέον με το Ubuntu 14.04,
και επομένως πρέπει να το αντικαταστήσω με κάποιο άλλο πρόγραμμα που να
«καθαρίζει» το σκληρό δίσκο και ει δυνατό να βελτιστοποιεί τις αποδόσεις του
συστήματος.
Θα σας παρακαλούσα λοιπόν να μου επιβεβαιώσετε το συμπέρασμα μου περί
ασυμβατότητας Ubuntu 14.04 και Janitor, και να μου εισηγηθείτε με τι θα
μπορούσα να αντικαταστήσω το Janitor.
Έχω 64πιτο σύστημα και χρησιμοποιώ το Ubuntu 14.04 LTS.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου