Om du högerklickar/ctrl-klickar och väljer öppna i menyn som kommer upp  får du
en varning i stället som du kan klicka dig förbi. Istället för att bara
högerklicka. Det gäller alla program med okänd utvecklare när man öppnar dem
för första gången.

/Björn M

Skickat från en platt grej med ett äpple på baksidan