Från: Gunilla Jonsson [mailto:gunillajons...@telia.com]
Skickat: den 15 april 2016 14:56
Till: users@sv.libreoffice.org
Ämne: Re: [sv-users] instabil visning

Till att börja med har jag använt Libre Office i åratal (olika versioner
förstås, brukar ladda ner den senaste vartefter de kommer). Jag har aldrig
stött på det här problemet förut. Filen är alltså skapad i den Libre
Office-version jag angav. Filen innehåller minimalt med formatering, men å
andra sidan väldigt mycket fotnötter. Jag har skrivit långa texter med
mycket fotnötter i tidigare versioner av Libre Office, och det har aldrig
varit något problem.

Det är riktigt uppfattat att hela texten går on/off, men bara på vissa
sidor, närmare bestämt s.8 -19, och så en enskild rad på s.23, som bär sig
likadant åt. Den raden är inte formaterad på något särskilt sätt utan ser ut
precis som de omgivande raderna.

Jag funderar på att byta tillbaks till föregående version av Libre Office
och se om det hjälper.

Gunilla Jonsson

deleted