Linux no és tot el programari lliure. Podríem entrar en discussions si
portar programari lliure a entorns privatius com Windows o Mac es o no
estratègicament adequat per a una total implantació de sistemes
lliure... jo sóc de l'opinió que sí; cal estendre's per tots cantons.
Per exemple, és important que els usuaris de Mac tinguin l'opció de fer
servir un client de correu lliure i en català si així ho volen ;)

Pel que fa al compromís respecte al programari lliure, has llegit
aquests articles?
http://www.softcatala.org/articles

En/na Oscar Castell i Marcos ha escrit:

- --