Ja, lo que diu aquest home imagino que vol dir que
alliberis el teu codi sota GPL a partir d'ara (potser
s'ha equivocat i vol dir LGPL, o potser ha estat un
error de qui ha escrit l'article). Però, no podràs
incloure'l a la versió oficial d'OpenOffice, perquè la
gestiona Sun. Evidentment, si ho vas signar l'any 2000
ara no et pots tirar enrera.

L'article, que m'havia deixat de posar al web, està
aquí: http://www.linuxinsider.com/story/36920.html

 --- Jesús Corrius <[EMAIL PROTECTED]> escribió:

> OpenOffice.org

> Joint
> per
>
> I si vas signar el Joint Copyright Assignment l'any
> 2000, què fas?
>
> En tot cas, la llicència del teu codi acaba sent
> LGPL i no GPL.
> L'OpenOffice no es distribueix sota la llicència
> GPL. Veure:
>
> http://www.openoffice.org/license.html
>
> --
> Jesús Corrius
> <[EMAIL PROTECTED]>

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o
> [...]

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es