On Thu, 21 Oct 2004 18:04:58 +0200, Maarten de Boer wrote:

> jo tinc flash, o tampoc funciona. el problema es mes greu...

Quin reproductor tens?   Amb aquest va:

[EMAIL PROTECTED]:~/tmp> rpm -qa | grep -i flash
flash-player-6.0.81-2

El Flash té eines lliures per crear-ne, però el format no és lliure
per un detall: es reserven els reproductors i no en fan per PPC, per
exemple.

En aquest cas, a més és greu perquè un web que nom todos.es no serveix
per discapacitats.  En Flash no està a Google, només surt la noticia
als medis.  Qui va fer o encarregar el web per promocionar Internet té
cultura de tríptics de paper... com llogar d'assistent social a Jack
l'esbudellador, vaja.

> (si, no m'agrada tenir flash instal.lat, una taca "non-free"
> en la meva instal.lacio debian, pero que farem.. tambe tinc
> el kernel embrutat amb el modul binary de nvidia)

I Java?  :)   En parlar de SuSE a un sopar, n'Stallman ens va dir que
un pic la va tenir instal·lada, s'hi va trobar un Java "i vaig tenir
la sensació d'un jueu que descobreix que ha menjat porc" :))

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.