Bé,

Pel que veig a LaFarga publiquen la informació a mitges.

O sigui que la bona notícia és al final una veritat a mitges i que es
continuen invertint els diners en programari privatiu.

Després de llegir el fragment que has enviat, es veu clarament que la
informació que surt a LaFarga representa una presa de pèl!!

Ara bé m'agradaria saber per què no han publicat aquesta informació al
portal. Els deixaré un missatge a veure què responen i a què es deu que
no publiquin la informació sencera. Pensa que si haguessin publicat TOTA
la informació, molta gent se'ls hauria llençat a sobre.

A l'article de LaFarga hi ha un paràgraf que diu "...Un dels compromisos
de la Generalitat en relació al programari lliure passa justament per
garantir el dret dels usuaris a triar programari sense estar lligat
exclusivament als productes propietaris." Potser aquesta línia vol dir
que s'han gastat 20.000 Eur. en programari propietari? ;-)

No sé vosaltres, però estan perdent credibilitat amb tot això.

Joan de Gracia

P.S: Ara mateix escriuré al portal de LaFarga per demanar el per què han
"oblidat" de publicar la informació dels 20.000 Eur.

* Per un programari              *
* LLIURE i en CATALÀ             *
*                                *
* Sigues solidari,               *