No em puc estar de comentar una "experiència" molt interessant que vaig
tenir ahir intentant accedir al servei de venda de bitllets de Renfe:

https://w1.renfe.es/vbi/index.html

Resulta que, com veureu en aquesta pàgina, el servei està totalment
deshabilitat de 23 h  a 7 h. De fet, no pots ni tan sols fer consultes!
I jo em pregunto, qui dimonis pot plantejar un servei web en aquestes
condicions? Què fan a la nit? Apagar els servidors? Tenen una persona al
costat del servidor teclejant manualment totes les consultes en l'horari
diurn?

En fi, com sempre Renfe al capdavant de la revolució tecnològica del
país ;)

--
********* Xavier Amatriain ********