El dv 20 de 05 del 2005 a les 10:39 +0200, en/na Josep MonÃs i Teixidor
va escriure:

> Doncs jo, sincerament, sense llegir la resta de l'article, no ho trobo tant
> desafortunat: et diu que de totes les enciclopÃdies a les que es pot
> accedir gratuÃtament, aquesta Ãs la mÃs gran; que Ãs "un piropo" forÃa
> mÃs potent que dir que de les de contingut lliure Ãs la mÃs gran.

mmmm... ara m'he llegit tot l'article amb una mica mÃs de calma i us
dono la raÃ... el primer cop que he llegit aquest tros (sense
llegir-m'ho tot tampoc) he interpretat que deia gratis perquà desprÃs ho
comparava amb altres enciclopÃdies que podrien tenir accÃs gratuÃt.

Perà el punt i apart ho fa diferent....

Josep