> Trenquem una llança a favor de M$ (ui que he dit! :-[ ), per descomptat
> que faig servir el Thunderbird i el Firefox..., a casa meva. Però no em
> queda cap altre remei que seguir amb el Word quan tothom treballa amb el
> Word, en documents petits sí que faig servir el format rtf!. Parlem del
> PowerPoint... no cal dir que el programa d'OO en alguns aspectes és
> millor, però falla en coses bàsiques com fer que en un quadre de text
> pugui aparèixer paràgraf a paràgraf, que puguis utilitzar una taula
> sense utilitzar el full de càlcul, o en fer un algoritme puguis escollir
> [...]

Algunes d'aquestes coses estaran implementades a l'OOo 2.0, moltes
altres estan previstes en futures versions.

Al contrari de l'Office, pots demanar a la comunitat OpenOffice.org que
implementi aquestes coses que falten o demanar a l'administració perquè
pagui a programadors catalans perquè ho implementin.

Salutacions,

--
Jesús Corrius i Llavina
Pàgina personal: http://www.corrius.org/