Jo voldria citar de memòria alguns noms més: Hi ha un programa clàssic en el tema de codificació de vídeo: el FlaskMPEG de l'Albert Vigatà.
D'altra banda, en Jesús Corrius és un dels desenvolupadors del projecte OpenOffice.org. El ButiNet, programa per a jugar a la botifarra en xarxa. La versió Linux disposa del codi font. El líder del projecte és en Lluís Pàmies i Juàrez.
He actualitzat la llista amb el nom de l'Albert Astals: http://www.lafarga.org/node/view/659 Sobre la resta de noms: http://www.lafarga.org/node/view/659#comment-363 He traslladat allà la molt interessant reflexió d'en Jordi. Hi he afegit el tema del domini de l'anglès: http://www.lafarga.org/node/view/659#comment-364 Si voleu seguir opinant aquí cap problema, només vull assegurar-me que els noms i reflexions apareixen també a LaFarga.org perquè penso que els seus responsables han de tenir-les ben presents. -- Quim Gil http://interactors.coop | http://desdeamericaconamor.org
---------------------------------------------------------------- Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/ ----------------------------------------------------------------
