Nosaltres vam estar provant phpCollab, una eina que diferencia
entre espai de desenvolupament del projecte i espai destinat
al client. Funcionava força bé en la versió que vam provar.

A més, és força lleugera.

http://www.php-collab.org

Hi ha una demo on-line a http://opensourcecms.com

Salutacions,

David Barroso Iglesias    david at asic.udl.es
Àrea de sistemes  d'Informació i Comunicacions
Universitat de Lleida

Information and Communications Systems Service
University of Lleida

Pça. Víctor Siurana,1   25003 Lleida
Tlfn: 34 973 702040