El 21/09/06, Arnau <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Ermengol Bota escribió:
> Vaig seguint el fil de fa dies, i no se m'acudeixen moltes coses més a
> dir a part de que aquesta proposta de'n Quim, així a primer vista em
> sembla prou raonada per posar-ho en marxa :-) Hi ha algunes coses que
> no em quadren gaire (objectius, concreció,... però vaja, comencem?)
> :-D
>
> I a part, sobre el tema de l'ambit d'acció d'aquest "ente", per a mi
> hauría de ser tot el territori de parla catalana,
> Que a l'Alguer hi ha un grup de gent que el parlen i volen col·laborar
> en el PL en català, doncs benvinguts!
>
> * Ermengol *

Hum. Si estem intentant un grup de pressio cap a l'administració pública
catalana (es a dir, del que es diu Catalunya, Principat o comunitat
autònoma de Catalunya), trobo que l'àmbit d'acció hauria de ser el de
Catalunya, Principat o comunitat autònoma de Catalunya.
Que grups de l'Alguer, Castelló de la Plana, Fraga, Salses o Maó vulguin
col.laborar, endavant i benvinguts, però en la forma no-membres. Que si
tot va bé després podem aplicar la nostra experiència i ajudar en la
creació de grups semblants en aquests llocs? Doncs més que correcte,
seria necessari. Però com diu allò de "quien mucho abarca, poco
aprieta", hem d'apuntar a un sol lloc...de moment...

Molt bona proposta la de'n Quim! Vaig a cercar els meus "padrins" :P

Quan pensem en l'administració, no només hem de cenyir-nos a l'autonòmica - encara que és veritat que té molt pes- (aquí es presuposa la de la Generalitat de Catalunya), sinó a totes les altres que actuïn en un territori en qüestió. Aquí hi podem considerar també l'Estat, les diputacions, consells comarcals i ajuntaments, si no me'n deixo cap, a la CAC... En altres territoris, parlaríem de departaments, consells insulars, etc.

Jo aposto per la proposta d'en Quim. Fer-ho en llengua catalana i en funció de la gent que s'afegeixi en el projecte, actuar sobre les administracions pertinents segons es vagi veient.

Salut!

Respondre per correu electrònic a