Hola Marcelo,

Tens tota la raó, de fet a:

http://www.nsa.gov/selinux/

Es pot veure el treball fet per la NSA amb GNU/Linux

El problema que hi ha amb VISTA és que Microsoft "apretarà", si és que
ja no ho està fent ja,  perquè l'administració (catalana) adopti VISTA
el més aviat possible. Els arguments, els mateixos de sempre,
llicències a baix preu, regalant llicències d'Office 2007, creació de
llocs de treball.

Vaja, que em fa pensar un xic quan es va "descobrir" amèrica,
arribaren els "espanyols" fent regals de poc valor a canvi de l'or
dels indígenes.  :-D

S'ha d'anar en compte :-)

Joan de Gracia

En/na Marcelo D'Elia Branco ha escrit:

http://www.elpais.com/articulo/internet/Windows/Vista/desarrollado/Microsoft/servicios/secretos/EE/UU/elpeputec/20070111elpepunet_2/Tes

> [...]
>
> algo en English
>
> (EN)
>
> Still, the NSA's involvement in Vista raises red flags for some. "There
> could be some good reason for concern," said Marc Rotenberg, executive
> director of the Electronic Privacy Information Center (EPIC). "Some
> bells are going to go off when the government's spy agency is working
> with the private sector's top developer of operating systems."
> Part of this concern may stem from the NSA's reported historical
> interest in gaining back-door access to encrypted data produced by

- --

* NO a les Patents de Programari           *
*                                          *
* No m'enviïs documents en formats         *
* privatius com ara .DOC, .PPT, .XLS       *
* Sigues legal i treballa amb programari   *
* lliure ja que pel contrari fomentes la   *
* pirateria                                *

Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# 350320

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
Llamadas a fijos y m�viles desde 1 c�ntimo por minuto.
http://es.voice.yahoo.com