En/na Josep Lladonosa Capell ha escrit:
Pau,

força interessant, i GNU! (tot i que enlloc del seu web ho indica -ja li he comunicat a qui ho porta)

mmm... no sé si t'entenc. per mi lo rellevant és que és gpl.
he remenat pel seu cvs... and "no catalan". Potser t'animaries a traduir-lo al català?

cert!
i sí m'he plantejat fer la traducció a català, però trobo que inverteixo millor el (poc) temps testejant i corregint bugs que traduint. però també ho veig interessant. De fet, si algú m'hi vol ajudar, poso fil a l'agulla :-)
(em sembla que ens n'hem anat un pel offtopic...)

pau

believed to be clean.