He fet una enquesta sobre quin SO usen a diferents alumnes de informàtica de la UPF, alguns meus i també d'altres cursos. La estadística varia una mica segons el curs, i potser el professor, ja que a la mateixa pregunta, en les meves classes que uso linux, la proporció de linuxeros augmenta. Un resum

curs : respostes/total Linux Vs Windows 1r 20/73 30 % 70% 2n 20/65 30% 70% 3r 59/81 50% 50% (assignatura feta amb linux, vol dir que els dualboots... marquen linux?)

Distribució més emprada, Ubuntu amb diferencia, Primer i segon = 100%, tecer 80%
La universitat usa fedora.