Hola,

On Feb/01/2007, Orestes Mas wrote:
> A Dijous 01 Febrer 2007 14:22, Carles Pina i Estany va escriure:

> No, home, jo parlava seriosament. Ja sé que tu hi posaves un punt d'ironia,
> però m'havia semblat que només era en alguna frase concreta, no en el global.
> Estaries molt resultón amb americana i corbata, fent declaracions davant
> d'una càmera, envoltat de periodistes.

la del ballmer era broma, les altres eren mig ironia i mig per fer-ho
:-)

El Linuxshow m'agrada, pero no el veig alla. Crec que els perdiosites
volen la noticia redactada (dossier de premsa) i les altres coses
(menjar, bona atencio, etc.).

Vaja, que estic treballant i he enviat un mail rapid :-)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info