Hola,

On Mar/07/2007, Xavier Amatriain wrote:
> Apart de l'emprenyamenta pel mal partit del Barca avui, m'ha emprenyat
> encara més
> el fet que no he pogut escoltar el Puyal des de Linux. Abans que
> remodelessin la
> web al menys podia accedir a l'adreca del stream i reproduir-lo
> directament de
> mplayer però ara ni això (cortesia de l'aplicació Flash que han posat i
> això que he
> intentat fins i tot instal.lar la darrera versio no-lliure del reproductor).
>
> En fi, tan dificil es fer-ho "bé"?

està mal fet però encara es pot escoltar:
http://catux.org/index.php?contingut=articles&num=113

RAC1 i RAC105 són molt més amigables (tot i que no tenen .ogg). 3x24 sí
que ho va fer bé: tenia windows media player i theodora vorbis, estava
molt bé (fa dies que no ho miro)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona