Hola Joan,

La veritat és que hi ha moltes coses que em preocupen :-)

Vaig preguntar sobre els acords de M$-CiU perquè algú en el DE amb qui
he parlat el va treure com a argument per dir que això del programari
lliure no es podia implementar a l'administració. El problema, com ja
sabeu és que les persones que poden prendre decisions en aquest sentit
no estan sensibilitzats i donen arguments que fan riure .

Tant costa que un polític tingui una posició clara sobre aquest tema,
que pugui dir ...nois migrarem a programari lliure seguint criteris
estrictament tècnics, que ja n'hi ha prou de fer referència a la
neutralitat.

Bé no m'estranya gens ni mica d'un país, el nostre, que continua
pagant autopistes des de fa temps i ara continuarà pagant, a més a
més, el soft. privatiu per IGNORÀNCIA (o incompetència) dels càrrecs
que tenen poder de decisió.

És positiu que s'hagi posat en marxa la creació del full de ruta, però
l'efecte d'aquest full dependrà de la voluntat i fermesa del qui
decideixi executar-lo, de les ganes de trencar esquemes. Això ho
sabrem en un plaç màxim de 6 mesos, no dubto gens ni mica del que es
reculli i recomani en aquest full, el que dubto i molt és de la
capacitat que tindrà aquest govern per executar-lo.

Algú truca al senyor Rodríguez Ibarra per impulsar el P.L., aquest
senyor no té pèls a la llengua!!!

Joan de Gracia

En/na Joan Codina ha escrit:
> Joan de Gràcia....
> I et preocupen els acords CiU-M$? segurament estan tant caducats com
> el windows XP.
> 524.000? perduts com a oportonitat per fer un canvi. Aquests diners
> invertits en formació potser no donarien per formar a 6000
> funcionaris, en open office, però el office 2007 (amb el windows
> vista que deu necessitar) no deuen tenir costos afegits de migració
> ni formació..
> I encara que hi hagi eleccions.. això ja queda signat.

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> [...]

- --

* NO a les Patents de Programari           *
*                                          *
* No m'enviïs documents en formats         *
* privatius com ara .DOC, .PPT, .XLS       *
* Sigues legal i treballa amb programari   *
* lliure ja que pel contrari fomentes la   *
* pirateria                                *

Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# 350320

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.