wakakakakkkkk... sunarko! dikau bikin gw ngakak gubrak bgt seh lo pak
wakakakkkkk
Sunarko <[EMAIL PROTECTED]> wrote: gampang trid
lo tinggal bawa kaset itu ke toko kaset
terus lo tanya ke penjualnya
"ada MP3 lagu yang ada di kaset ini ga"
----- Original Message -----
From: Astrid Habie
To: [email protected]
Sent: Friday, October 31, 2008 8:40 AM
Subject: ~ aga ~ Re: Balasan: ~ aga ~ Re: ooc n oot to astrid n dolly >>>
lagujepang yg ngilang
coba mbak aku tanya sepupuku, kasetnya dia masih ada gak
tapi gimana caranya mindahin lagu dari kaset jadi mp3?
anybody knoooows?
On Fri, Oct 31, 2008 at 8:37 AM, luciana hutagalung <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
hehehehehe...satu lagi org ajaib di wadah ini! udah ach gak mo bahas
euy ntar GeeR lagi. Astrid lagu jepang itu juga aq gi cari euy ilang kaset
nya.....ada yg bisa bantu kita gak yaaaa... cariin lagu itu euy
btw... morning everyone.....sarapan bareng yok!
- dolly - <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Itu settingan
yang disengaja kayanya trid..
Dari kemaren juga gue perhatiin gitu cuman gi males ngoceh jadi
gue cuekin aja marenan..
Mungkin sekalian cari massa kli buat klik ke id dia di link itu
xixixi..
Tapi ga tau juga sehh.. CMIIW..
---------------------------------
From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of
Astrid Habie
Sent: 30 Oktober 2008 23:14
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ ooc n oot
ada yang perhatiin gak, reply-an dari mbak destini itu
link ke situs lain?
entah itu sengaja atau emang settingan
gw perhatiin, semua dari mbak destini itu teksnya pasti ke link lain
ooc aja seh
soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang gini
---------------------------------
From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of
destini susanty
Sent: 30 Oktober 2008 14:03
To: [email protected]
Subject: {spam} ~ aga ~ Bls: ~ aga ~ "urang sunda"
mas dedi aku gak ngerti artinya apa....
ada yang bisa terjemahin gak...????
--- Pada Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]> menulis:
Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>
Topik: ~ aga ~ "urang sunda"
Kepada: [email protected]
Tanggal: Kamis, 30 Oktober, 2008, 1:58 PM
Ditulis ku Syam Ridwan
Rebo, 15
Oktober 2008
Teu beda
jeung Bang Toyib, geus tilu kali lebaran Steven Cungahgore
teu mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot. Cenah, lain
teu hayang nurutan jiga batur anu mulang saban lebaran atawa
saban bulan, kalan kalan aya nu saban minggu sagala, ngan
manehna geus wakca mun can sukses moal waka balik.
Urang Bojongkenyot mah geus paraham lamun
balik ti panyabaan geus mawa mobil weuteuh atawa ngiringkeun
pamajikan satilu tilu, geus dianggap jalma sukses. Biasana
waktu lebaran nembongkeun kasuksesanana teh. Balukarna sapoe
ka lebaran di Bojongkenyot jadi heurin ku kandaraan,
sapaparat jalan diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh,
malahan gigireun paranje ge beak kuparkir. Kitu deui jadi
heurin ku nu barahenol,unggal waktu aya we nu balawiri,
meureun nu eta ge daratang tikota bawa urang Bojongkenyot
anu geus sukses.
Geus cunduk kana waktuna lebaran taun ieu
Steven Cungahgore nohonan jangjina, balik kalembur kalayan
ngaringkid honda jazz kelir beureum moronyoy pikabitaeun.
Beja nu sumebar, cenah Steven Cungahgore kiwari geus jadi
jalma sukses alatan jadi kolektor dompet antik, padahal nu
saenyana dompet nu sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha
nu sawajarna, tapi hasil tina 3C, Cupat Copet Capit, kitu
deui mobil nu dibawana ngan ukur mobil rentalan. Pamikirna
daripada kapahung saumur umur teu bisa balik dipangumbaraan,
leuwih hade gudar gedor,najan tekor tapi sohor.
Panampilanana ge beda pisan jeung Steven Cungahgore tilu
taun katukang basa manehna nek indit kakota, ayeuna mah
awakna ge pinuh kutato kayaning gambar keuyeup, kalajengking,
hurang, sendal capit jeung gegep, diluyukeun jeung hobina,
cupat capit.
Harita pas poe lebaran pisan, sabada
sungkem jeung indung bapana Steven Cungahgore gura giru
indit ka kuburan akina nek nadran sakalian nek komplen
lantaran baheula akina kungsi mere jangjawokan pikeun mikat
wanoja, ngan pas dipraktekeun ka saurang wanoja manan
kapincut kalahka nyiduhan. Tilu jam lima belas menit Steven
Cungahgore ngalelengkur diluhureun pajaratan akina, ngirim
doa nepikeun ka luut leet kesang, nincak ka doa panutup,
ngadadak pundukna aya nu noel. "Lain ieu
kuburan aki maneh mah atuh, tuh nu itu!" Ceuk mang Jhoni
Kober anu sapopoena purah ngagali kubur, mere nyaho. "Maenya
mang, atuh lapur ngadeluk ngadoa meunang tilu jam teh kudu
diulang timimiti deui, da salah sasaran!" Tembal Steven
Cungahgore bari muru kuburan anu dituduhkeun ku mang Jhoni
Kober, gog cingogo. "Copy pastekeun we euy doana tinu tadi meh
teu cape!"Jhoni Kober mere ideu. "Aeh enyanya, ideu bagus
tuh!" Tembal Steven Cungahgore serengeh.
Lir selebritis, sorena Steven Cungahgore
ngayakeun open house, pangeusi lembur tumplek daratang,
kaasup para wanoja anu ngadadak sing darilak hayang
dipikaasih ku manehna. Wanoja nu baheula nyiduhan ge
katingali aya "Dulu boleh bertingkah, tapi sekarang sudah
waktunya bertekuk lutut!" Gerentes Steven Cungahgore bari
neuteup anteb.
Lebaran poe kadua Steven Cungahgore
ngabedahkeun balong akina. Sapopoe ngeueum dina cai tur
paguley jeung leutak, pas hanjat tato gegep jeung sendal
capitna luntur, anehna tato keuyeup, hurang jeung
kalajengking mah teu luntur, ngan robah jadi gambar geleng
dage.
Sanggeus lima poe dilembur, poe kagenepna
Steven Cungahgore balik deui pangumbaraanana,pas nepi, teu
langsung kapondokna tapi langsung ka terminal, maksudna nek
menta dihampura sugan we cenah panggih jeung jalma jalma anu
kungsi dicopet ku manehna baheula. Hayang alih propesi
Steven Cungahgore teh, ngan nek investasi di pasar modal
kaburu krisis global, nek jualan,cenah ceuk ahli weweton teu
cocog, nek jadi kuroptor naon nu dikorupsina, nya kapaksa
ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian nyalurkeun hobina
nyaeta 3C, Cupat Copet Capit. Hasilna cenah jeung modal
kawin, meh unggal poe bisa 3C oge, Culak Colok Celengok!
Beu!
---------------------------------
Sikap Peduli Lingkungan?
Temukan jawabannya di Yahoo! Answers
--
best regards,
Astrid
"Hide the pain and fear far
The one who's right will win
Know that everything is in your hands"
RISE ~ Yoko Kanno, Origa
---------------------------------
Berbagi video sambil chatting dengan teman di Messenger.
Sekarang bisa dengan Yahoo! Messenger baru.
--
best regards,
Astrid
"Hide the pain and fear far
The one who's right will win
Know that everything is in your hands"
RISE ~ Yoko Kanno, Origa
**** PT MULIA INDUSTRINDO TBK *****
---------------------------------
Dapatkan nama yang Anda sukai!
Sekarang Anda dapat memiliki email di @ymail.com dan @rocketmail.com.
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google
Groups.
Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke
[email protected]
Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di
http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---