www.lobbyperlaindependencia.org

Fotografia: Jaume Matas abraçant Gabriel Cañellas (UH
03.02.2006). La política de Matas es pot resumir en una paraula:
amic lleial i a darrere un pam de punyal! Mentre, per una banda,
Matas ha concedit la medalla de la Comunitat a Gabriel Cañellas i a
la resta de presidents (Cristòfol Soler i Francesc Antich); per darrer i
d'amagat ha donat ordres als forasters d'El (In)Mundo de continuar
la campanya de desprestigi contra Gabriel Cañellas, Catalina Cirer,
Pere Rotger, Tòfol Soler, Gaspar Oliver, Lluc Tomàs...

Si hi ha una persona dins Mallorca que ha traït Gabriel Cañellas,
aquesta ha estat Jaume Matas. L'amo en Biel conta al seu llibre
entrevista amb Jaume Sastre publicat el 2003 que quan era
president a principis dels anys noranta feia reunions periòdiques
amb els joves del partit per conèixer-los i preparar el relleu
generacional dins el govern: "I jo, com que dins es partit hi havia
un cert malestar, vaig crear dins aquella legislatura un grup de 30-
35 joves JASP que vaig procurar que tenguessin formació
universitària i que haguessin participat políticament dins es partit.
En aquells moments era s'època en què ses Noves Generacions
havien guanyat dins sa Universitat i havien format es Consell de
s'Universitat. Després, es que ja varen venir darrere no van tenir
tant d'èxit. Jo me dedicava a anar un pic cada setmana o cada
quinze dies a aqueixa reunió de joves amb un tema de govern
davall es braç. Això devia ésser el 1992" (pàg. 289).

Dins aquest grup de joves promeses (JASP) que Gabriel Cañellas va
preparar i promoure hi havia ....

Si voleu acabar de llegir l'article, visitau:

www.lobbyperlaindependencia.org