LLISTA ARA I SEMPRE - AIS
_________________________
A Divendres 09 Juliol 2004 22:17, Jaume Escales va escriure:
> rosca és que pretenguin que els contribuents mallorquins els
> paguem les seves boixades i els seus vicis inconfessables. Fins aquí
> podíem arribar! D'altra banda, és de suposar que els arxius

Fins aquí?

Tan de bo...

Per un senyor condecorat per causar la pitjor catàstrofe natural de la
història de l'oceà cantabric i pertanyent a una màfia capaç de sortir il·lesa
d'un cop d'estat fallit com el del 13M, d'aconseguir que aquest no arribi als
mitjans de comunicació (ni tan sols als de fora d'Espanya -jo no he vist a
cap weblog extranger parlar de filtres a les comunicacions entre Espanya i
els Estats Units); que té el poder suficient com perque la farsa de govern
actual no tengui els collons d'investigar-los i posar-los a tots a la presó
pels fraus electorals, la (presumpta*) prevaricació en la construcció d'unes
carreteres que pretenen fer creure necessàries amb les cagades urbanístiques
que fan per tal d'augmentar la congestió i la ineficiència de la xarxa
viaria; ni per la seva participació activa en un genocidi il·legal (sí, fa
falta la puntualització perque, desgraciadament, avui en dia hi ha genocidis
legals contra els que legalment no s'hi pot fer res).

(*) Ens hem de cobrir les esquenes: que sigui evident a totes llums no implica
que poguem dir-ho sense por a ser acusats de "calumnies"...

I tanmateix... Si tota la oposició que tenen és una banda d'hipòcrites que
només surt al carrer per mostrar la seva corbata nova de Versache i després
s'omple la boca de crits revolucionaris tot tapant-se les orelles cada cop
que algú l'avisa de que ell està participant activament en allò contra el que
despotrica... :-(

> documentals del KGB ja s'han enriquit a hores d'ara amb unes
> imatges compromeses on apareixen altíssims càrrecs del govern
> Matas en plena boixada. I és que ja ho he dit: aquest Matas és tot
> un fenomen!

Sí. I en sortirà reforçat. I si no ja en parlarem...

De fet pensau-ho be: Quí és que guarda (i menys amb altres factures) els
tickets d'una "casa de massatges". No dic que s'oblidi de separar-los: Dic
QUE JA D'ENTRADA ELS GUARDI. Jo crec que és evident que si aquests tickets
han arribat ón han arribat és perque a algú li interessa que estiguem ocupats
parlant d'això. Així que a mi ja no m'impressiona res que vengui de la
familia Franco. El que m'assusta és pensar què pot ser lo que estiguin
volguent tapar... :-(

--
Linux Registered User #164872