LLISTA ARA I SEMPRE - AIS
_________________________
    Amigues i amics, quan avui he vist la portada del Diari de Balears no m'ho podia
creure (per enèsima vegada; i a veure fins quan mos dura la capacitat de sorpresa): la
notícia sobre la concentració d'ahir a Campanet, tot i sortir en portada (no com a
notícia principal, evidentment), s'acompanya d'una foto on s'hi poden veure,
exactament, sis persones: dos xeremiers en primer plà, dues pancartes, i quatre
persones més enrera, tot i que el text diu: "Més de 1.000 veus diuen no a les autovies
a Campanet".
    A l'interior la notícia no ocupa ni una plana sencera.
    Tot d'una he dit: "Ja pots comptar que El Mundo ni tans sols ho treurà...emperò el
Diario de Mallorca...aquests diran més cosa!" El vaig a comprar, me'l pos a mirar, i a
mirar, i a mirar, i encara n'estic cercant qualque referència!! Res, no trob res. Això
sí, a la pàgina 30, hi ha tot una article entitulat "Pluralismo i multiculturalismo".
Fan ganes d'anar a Son Sant Joan, agafar billet i partir, Déu méu.
    Ja és ben hora d'obrir els ulls companys: aquest país l'han de matar, no estaran
contents fins que no l'hagin mort de totes totes, en territori, en llengua, en
autoestima, en tot.
    Qui són els amos de Mundos, Mallorcas, Balears ? Qui té la pella pel mànec? Avui
és un bon dia per aclarir-ho, meditar-ho, ser conscients, etc. I ja està.
    Mala ferida tenim.
    Amb una paraula "todo està atado, y bien atado", com va dir aquell.
    No fa falta recordar ni rememorar temps pitjors, obscurs, de manca de llibertat
d'expressió, de dèficit democràtic, etc.: els tenim ben davant, darrerra, a dreta, a
esquerra, hi estam ben ficats. I a disfrutar-los!

    Jaume Escales