LLISTA ARA I SEMPRE - AIS
_________________________
A totes i a tots els companys de llista:

Joan Miquel he comès una errada greu, molt greu, enviant sense voler la meva llibreta
d'adreçes a la llista. Deman a tothom que l'esborri immediatament, ara mateix. Joan
Miquel, tens tota la raó del món. No sé ara com puc subsanar l'errada. Per no tenir
les adreçes de la gent a l'agenda de l'Outlook les vaig passar a un correu que tenc
com a borrador permanentment. He comès l'errada, no sé com, enviant altres missatges,
d'enviar-la a la llista de Ara i Sempre.

Només vos deman això:

Esborrau immediatament el correu arribat a AIS amb el nom "Llibreta d'adreçes". Conté
informació personal reservada que mai us havia d'haver arribat. Jo en som l'únic
responsable, i ara us deman que m'ajudeu.

Jaume Escales.