LLISTA ARA I SEMPRE - AIS
_________________________
Faig una darrera crida a la vostra solidaritat, tot i córrer el risc de que penseu que
me faig pesat:

ESBORRAU "LLIBRETA D'ADREÇES" SENSE OBRIR-LO, IMMEDIATAMENT

Conté informació personal referida a terceres persones que de cap manera es podia
haver fet mai pública. Per desgràcia meva i de les persones a qui he implicat me n'he
adonat de la "cagada" aproximadament 6 hores després d'haver-la comesa, devers les
2,30 de la nit de divendres a dissabte. N'hauré d'assumir les conseqüències, siguin
quines siguin.

La responsabilitat del que ha passat és meva. Ara deman ajuda per una acció molt
simple.

Una abraçada.

Jaume Escales