LLISTA ARA I SEMPRE - AIS
_________________________
En Joan Miquel Torres ha escrit (7/8/2004):

A Dissabte 07 Agost 2004 02:21, Jaume Escales va escriure:

> Borrau per favor immediatament el missatge "Llibretes d'adreçes"!!
>
> És un document personal que per errada greu he fet arribar a la llista !!

Està be.

Perdona la meva emprenyadura d'ahir però pensava que ho havies enviat
expressament. No acostum a prendre represalies per coses que s'han fet per
error. Tot i que la gravetat d'aquest és sonada.

> Bona gent bona gent, perdonau perdonau per favor. He comès una errada molt,
> gran molt gran que ja no sé si se podrà corregir. Deman per favor, si això
> es pot fer que borreu immediatament el correu enviat a AIS que us vaig fer
> arribar, per una completa errada el 6/8/2004. Era la meva bústia personal:
> per una errada garrafal l'he enviada a la llista. Us demano per favor que
> la borreu immediatament.

Això no soluciona en absolut el problema. Qui vulgui fer un mal ús d'aquesta
informació pots comptar que no tedrà a be fer cas d'aquesta petició. I qui no
la tengui, amb que no es dediqui a enregistrar les adreces a un outlook no
farà mal a ningú (i si ho fa només li farà un mal que tanmateix patim tots
volguem o no).

El que de veres em preocupa son els arxíus de la llista que igualment, com a
totes les llistes (però aquesta per desgràcia molt més freqüentment) ja estàn
plens d'adreces de correu apunt per ser capturades pels bots de spam.

Però és que aquest missatge, pel número d'adreces que conté serà puntuat molt
més alt pels bots de recollida d'adreces i si l'afina una persona
automàticament les donarà l'estat de verificada (amb lo que valdrà més al
"mercat negre" de l'spam).

I el més greu de tot (fins aquí tot eren molèsties): Hi ha dades personals, no
només les adreces electròniques, sino també telèfons i no se si algún DNI,
adreça postal, etc... que queden a l'abast de tot-hom (no només dels
subscriptors de la llista) per temps indefinit mentres ningú els tregui
d'allà.

He vist que ja m'has dessubscrit de la llista (gràcies). De moment deixa-ho
així (tenc la sensació que estar-hi subscrit només em serveix per perdre
inútilment el temps. Ja m'hi tornaré apuntar més endavant si em ve de gust. O
no. Però per favor, reenvia-hi aquest missatge si no hi arriba (segons com la
tenguis configurada els missatges de persones no subscrites haurien de ser
rebutjats). Vull que quedi clar que la meva emprenyada era perque pensava que
hi havia intencionalitat en el que vas fer.

Això sí: MOLT IMPORTANT. Per minimitzar el mal hauries d'anar a la pàgina de
configuració del mailman i fer que els arxíus siguin privats i no públics. Al
menys fins que hagis pogut esborrar aquell missatge des d'ell (necessitaràs
ajuda de l'administrador de la màquina).

> No sé com demanar disculpes.

Així basta.

Un salut i adeu a tots.

--