Llista ARA I SEMPRE - AIS
_________________________
Bona gent,

Coincideixo amb en Joan Llodrà que el Zona Roja de dimecres nit va estar, al nivell divulgatiu que correspon al programa, prou bé. Vaig trobar coses certament molt interessants de la qüestió del desembarcament d'en Bayo: com els testimonis dels, en aquell moment, joves i idealistes voluntaris principatins (com el cenetista Enric Marco o en Jaume Pou, d'Estat Català- per cert! com a nacionalista va emocionar-me la visió de les senyeres estelades aquell llunyà estiu del 36) o l'emotiu i tràgic episodi de les de les cinc milicianes ( imagino que molta gent de la llista deu haver manejat el llibre d'en Massot i Muntaner sobre el tema, però crec que és interessant dir que hi trobareu reproduït el diari personal d'una de les al.lotes vexades i mortes per aquells desgraciats).  Supòs que la propera setmana es centrarà més amb els testimonis dels republicans repressaliats arreu de la nostra illa. Vaja, ja veurem què tal pinta la cosa.

Pel que fa a l'afer Canal 33-IB3, jo vaig poder veure el programa gràcies a que vaig resintonitzar a temps la cosa...per desgràcia no el vaig enregistrar!...potser ho hauria d'haver fet! Només ens queda resistir i esperar que uns altres, ben aviat, gestionin l'ens autonòmic i en facin una tele pública, catalana i de qualitat. Temps al temps!

Salut!

Toni

Do you Yahoo!?
Take Yahoo! Mail with you! Get it on your mobile phone.