Per setmana Santa mirant la televisió sortí un ninot a un poble que representava a un vell borratxo que va morir fa 50 anys i li feien una festa. Era una befa que es repetia cada any. No sé si ho vereu.

 Doncs be, això que bota un home i diu "mirau a aquest  que no va fer res de bó que era un borratxo i se'n anava de putes li fan un monument i a en Franco els hi fan llevar tots. Quina vergonya, estau sonats"

Evidentment aquestes paraules anaven dirigides a mi, ja que l'home en qüestió es mon pare.

Idò si es ben trist sentir aquestes paraules de boca de ton pare i encara més tenir l'enemic a casa que et recorda lo be que es vivia en aquells temps. Per si algú o dupta soc catalanista i votant d'ERC, per tant  des de el meu punt de vista com si Carod-Rovira es fill de Carrero Blanco. Els pecats dels pares no es poden adjudicar als fills.

http://www.araisempre.org