Encara serà cert, que no hi ha mal que no comporti un be. Mira, encara. Tant
de bo passàs igual amb l'estatut!

Salut
Fanny

dia 8/1/06 20:59, Ignasi Sivillà Llobet a [EMAIL PROTECTED] va escriure:

> El boicot al cava sembla que és inferior al què es creia, però potser
> aviat ho sabrem. El que em fa gràcia és un raonament que crec que és
> molt encertat, en el que es diu que el boicot passarà, lògicament, i el
> cava, amb això haurà guanyat més notorietat. O sigui que a la llarga,
> s'hi haurà sortit guanyant.
> Per una part, a conseqüència del boicot les empreses de cava s'han
> internacionalitzat més, Per altra part, ha augmentat el consum a
> Catalunya com a resposta. I Per últim, a la llarga, se'n vendrà més a
> Espanya.

> [...]

Ianekin %-%
³Saber resoldre les dissonàncies amb elegància és tot el que necessites²
--

http://www.fanny-mari.com
http://www.mensa.es