Gràcies pels comentaris. I ara una de bona i una de xereca: la bona; les declaracions de l'Immens Harold Bloom ahir a l'Avui, no us les perdeu; la xereca: Mar y Cielo, 21 representacions a València (Mar i Cel només dues). On ets, Catalunya? Vull dir: és fàcil fer befetes contra les pancartes de Mestalla (ahir en Basses); ja no ho és tant jugar-se els quartos a València. Idò.

Fanny Marí <[EMAIL PROTECTED]> escribió:
Ai, ojalà tothom pensàs així... I els polítics ho tenguéssin més present,
també..

Salut
Fanny

dia 12/2/06 23:58, [EMAIL PROTECTED] a [EMAIL PROTECTED] va
escriure:

> Salut company!
>
> no ens coneixem però deixa'm dir-te que som molts al Principat que us
> tenim present en tot moment. Jo no concebo Catalunya sense les Illes, i
> les comarques del sud, del nord i de ponent.
>
> És molt important però que reflexions com aquesta teva es facin públiques
> per a fer-ho entendre a la resta. No et faci cosa dir-ho, i tirar-nos-ho
> per la cara, i tingues clar que molts estem amb tu.
>
> No sé si m'he sabut explicar gaire, però confio que m'hagis entès.
>
> Visca Catalunya independent i unida! (de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó)

> [...]

Ianekin %-%
³Saber resoldre les dissonàncies amb elegància és tot el que necessites²
--

http://www.fanny-mari.com
http://www.mensa.es