Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens
Henk Abma
Verzonden: zondag 19 maart 2017 21:58
Aan: algemeen@win10-nl.groups.io
Onderwerp: Re: win10-nl = Vraagje

Hallo Martien,

Wat er zou moeten gebeuren is het volgende:

1.       Je start verteller.

2.       2. Je geeft 1x alt+tab.

3.       3. Je hoort iets als: Druk op een toets en verteller spreekt deze uit.

4.       4. Je geeft tab.

5.       5. Je bent nu bij algemene instellingen.

Maar goed, de route via Windows+u werkt ook.

In de volgende windows-10 zal de sneltoets overigens win+ctrl+enter zijn en is
er ook ondersteuning voor brailleleesregels, of had ik dat al gezegd…

Henk.