Hoi Kees

In windows 7 kon het nog via bureauaccessoires.

Groeten wiel

Van: algemeen@win10-nl.groups.io [mailto:algemeen@win10-nl.groups.io] Namens
Kees Reijman
Verzonden: maandag 20 maart 2017 08:28
Aan: algemeen@win10-nl.groups.io
Onderwerp: Re: win10-nl = Defragmenteren

Hallo Artin,

Volgens mij is dat exact zoals dit ook al in oudere Windows versies
gebeurde.

--
Met vriendelijke groet,
Kees Reijman

zondag 19 maart 2017, 13:17:21, schreef u:

In Windows 10 wordt dit optimaliseren genoemd. Ga naar deze pc, selecteer de
c: schijf, druk op Alt+enter om de eigenschappen te openen, ga naar het
tabblad extra en druk op de knop optimaliseren.
Met vriendelijke groet,
Artin Dekker
Beheerder win10-nl mailgroep
 <https://win10-nl.groups.io/g/algemeen>