Joan,

Ho he provat amb un cas senzill de cursiva enmig de paraula i efectivament
fa bé la traducció, cosa que no passa en la versió actual d'Apertium.
Si es pogués incorporar aquesta millora, seria un avantatge important per a
tothom. Via 'pull request' potser?

Salutacions,
Jaume Ortolà

Missatge de Joan Moratinos Jaume <jmorati...@gmail.com> del dia dt., 30