Am fost pe 28 octombrie la prelegerea lui Andre Moreau pe Inteligenta
Emotionala. M-au amuzat desele apropo-uri la sexualitate. Dar m-am gandit ca
vreti sa vedeti si voi partea de discurs despre inteligenta emotionala . Asa
ca am atasat o mare parte din prelegerea lui. O idee simpatica retinuta : Nu
e ok sa-ti spun te iubesc, pentru ca e posibil ca eu sau tu sa ne schimbam
sau sa se schimbe harta noastra despre ce inseamna iubire. Asa ca e mult mai
onest sa spui : Te iubesc ACUM sau ASTAZI..(mie mi se pare ca asta e replica
pe care o cautau multi barbati :))

Sunetul nu este unul excelent, iar traducerea in romana lasa de dorit. Dar
daca aspectele astea nu sunt un impediment si ti-am trezit interesul
atunci video-urile le puteti viziona aici :
http://blog.360.yahoo.com/blog-lhyvCw49dLAg56XFiPGPXwO2?p=437

Bogdan

Raspunde prin e-mail lui