Beyazay Derneği İzmir Şube Başkanı Salih Arıkan, Çankaya’da kaldırım
işgaline itiraz ettiği gerekçesiyle esnafın saldırısına uğradı
Görme engelliye dayak ayıbı
EMİRCAN IŞILDAK

Görme engelliler için farkındalık yaratmak adına uzun süredir çalışmalarını
sürdüren Beyazay Derneği İzmir Şube Başkanı Salih Arıkan, İzmir Çankaya’da
bir grup esnafın saldırısına uğradı.

Olay Çankaya Kutucular İş Merkezi yakınlarında meydana geldi. Kaldırım
işgaline tepki gösteren Arıkan, daha önce de benzer sorunu yaşadığı yerde
darp edildi.

BENZER SORUN DEVAM EDİYOR

Kaldırım işgaliyle ilgili sorunun çözülemediğini belirten Arıkan, “Daha
önce de benzer bir olayı yaşadığım Çankaya Kutucular İş Merkezi’nin önünde
kaldırım işgaline direndiğim için darp edildim. Malum otoparkın bulunduğu
yerde yaya kaldırımı çok dar. Orada da bazen arabalar geçiyor. İnsanlar
için ciddi risk teşkil ediyor. Bir gün vatandaşın birine araba çarpsa,
bunun sorumluluğunu kim alacak?” dedi.

“İŞGALLER SON BULSUN”

Arıkan ayrıca, “Hala kaldırım işgalleri devam ediyor. O alanda bir işletme
var. Sürekli kaldırıma masa sandalye koyuyorlar. Ben de gelip geçerken
elime ayağıma takılıyor. Ben de sonunda dayanamayıp tepki gösterdim.
Sinirlenip masaları ve sandalyeleri devirdim. Daha sonra oradan gelen
esnafın bir kısmı ellerimden tuttu, bir kısmı da beni epeyce yumrukladı.
Ben bu kişilerden şikayetçiyim. Bu kaldırım işgallerinin de bir an önce
sonuçlanmasını diliyorum” diye konuştu.
http://www.ilksesgazetesi.com/haber/gorme-engelliye-dayak-ayibi-20777.html

--

Salih ARIKAN