Değerli arkadaşlar ben Açık Öğretim Fakültesi Sosyoloji bölümünde
okuyorum.  Daha önceleri defalarca kitaplarımı sesli kitap olarak
istediğimi yazılı olarak belirtmiş ancak bir sonuç alamamıştım. Bu gün
çağrı merkezini aradım. 444 10 26 görevli arkadaşa kayıt döneminde
kitaplarımı insan sesiyle istediğimi belirtim. Bu gün öğlen bir görevli
aradı. Aramızda şöyle bir diyalog gelişti. Ben kitaplarımı insan sesiyle
istediğimi görevlide word olarak göndersek olur mu dedi bende olur dedim.
word olarak görmeyenlerin kitapları siteye yüklense daha iyi olmaz mı
deyince arkadaşımız o zaman hukuki sorunlar çıkıyor dedi. O yüzden siteye
Pdf olarak yüklüyoruz dedi. Görevli aynı zamanda çoğu kişinin bilgisayar
sesiyle kitaplarını istediğini belirtince bende bu yönde bir anket
istatistik var mı dedim. Oda yok dedi. Bence işin güzel tarafı çağrı
merkezini arayınca yakın zamanda bir yetkilinin geri dönüş yapması. Daha
önce çağrı merkezi dilek ve şikâyetlerimizi bile almıyordu. Ben ders kaydı
yaptırdığımda engelsiz bölümündeki arkadaşlara Mail atacağım ve onlarda
derslerimi CD ve word halinde bana gönderecekler. Yeterli değil belki ama
bence güzel bir gelişme. Belki bu alanda okuyan arkadaşlar için bir faydası
olur diye yazmayı gerekli gördüm.

--

Kıraç - Aşmak İçin Hareket

https://www.youtube.com/watch?v=dRlIgRJS9mQ

Bolvadin Gazi orta okulu seminerleri

https://www.youtube.com/watch?v=pEhNaUxbXmI&t=8s

Beyazay İzmir Çalışmalarımız

https://www.youtube.com/watch?v=DaQCle9YNVw&t=369s

Türkiye Beyazay Derneği İzmir şube başkanı Salih Arıkanın Demokrasi
Nöbetleri

https://www.youtube.com/watch?v=TNcvjPdyMbA&t=77s

Engelsiz İzmir hatıraları

https://www.youtube.com/watch?v=GMtHDCggLUQ&t=16s

*Kitabımı Sesli İstiyorum!*

https://www.change.org/p/kitabımı-sesli-istiyorum-tcmeb
"Toplu,Ulaşımda,sesli,uyarı,sistemi,istiyoruz
https://www.change.org/p/izmir-b%C3%BCy%C3%BCk%C5%9Fehir-belediyesi-toplu-ula%C5%9F%C4%B1mda-sesli-uyar%C4%B1-sistemi-istiyoruz

İmza kampanyamız kaldırınları geri istiyoruz

https://www.change.org/p/belediyeler-emniyet-müdürlükleri-valilikler-iç-işleri-bakanlığı-esnaf-odaları-ve-tüm-halkımız-kaldırımlarımızı-istiyoruz

Blogger

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr

Web. www.beyazay.org.tr