Ben Salih Arıkan doğuştan görmüyorum. Manisa'nın Akhisar İlçesinin Koca
kağan köyündenim. Bizim köyde görme engelli çok. İşin ilginci yaşlılardan
şunu öğrendim bizim köyden kopup giden köylerde de görmeyen çok. Ben bu
olayın Üniversiteler tarafından araştırılmasını istiyorum. 2000’li Yıllarda
Sağlık Bakanlığına yazı yazmıştım. Üstün körü bir araştırma oldu ve
sonuçları da ne bana gönderildi nede kamuoyuyla paylaşılmadı.2002’den önce
bir meseledir. Dedemden şöyle bir mitolojik hikâye dinlemiştim.  Osmanlı
zamanında bir handa Osmanlı paşasını öldürüyorlar. Bizim köylülere de
soruyorlar paşayı kim öldürdü. Bizim köylülerde vergi alan paşayı
gördükleri halde biz görmedik diyorlar. O soruşturmayı yapan paşada öyleyse
siz hiç görmeyin demiş. Hikâye bu ya. Benim sayabildiğim en az sekiz on
tane görmeyen var. Baba dostumuz İbrahim ağabey. İbrahim acar. Sesi güzel
olduğu için İzmir radyosuna götürüyorlar. Oradaki görevlilerde bu çocuğu
Gaziantep körler okuluna götürün diyorlar. Oda Gaziantep'ten mezun olmuş ve
çalışmış ve emekli olmuş. Şimdi istanbulda yaşıyor. Bizim baba dostu
benimde körler okuluna yazılmamda büyük payı var. İbrahim ağabey ve bir
akrabamızdan sonra üçüncü kişi olarak körler okuluna gittim. Benden sonra
üç kişi hariç tüm körlerin okuması için mücadele ettim. Köyümüzün bildiğim
kadarıyla üçüncü memuruyum. Üniversitelerden ve sağlık bakanlığından
kapsamlı bir araştırma yapılmasını istiyorum.

--

Kıraç - Aşmak İçin Hareket

https://www.youtube.com/watch?v=dRlIgRJS9mQ

Bolvadin Gazi orta okulu seminerleri

https://www.youtube.com/watch?v=pEhNaUxbXmI&t=8s

Beyazay İzmir Çalışmalarımız

https://www.youtube.com/watch?v=DaQCle9YNVw&t=369s

Türkiye Beyazay Derneği İzmir şube başkanı Salih Arıkanın Demokrasi
Nöbetleri

https://www.youtube.com/watch?v=TNcvjPdyMbA&t=77s

Engelsiz İzmir hatıraları

https://www.youtube.com/watch?v=GMtHDCggLUQ&t=16s

*Kitabımı Sesli İstiyorum!*

https://www.change.org/p/kitabımı-sesli-istiyorum-tcmeb
"Toplu,Ulaşımda,sesli,uyarı,sistemi,istiyoruz
https://www.change.org/p/izmir-b%C3%BCy%C3%BCk%C5%9Fehir-belediyesi-toplu-ula%C5%9F%C4%B1mda-sesli-uyar%C4%B1-sistemi-istiyoruz

İmza kampanyamız kaldırınları geri istiyoruz

https://www.change.org/p/belediyeler-emniyet-müdürlükleri-valilikler-iç-işleri-bakanlığı-esnaf-odaları-ve-tüm-halkımız-kaldırımlarımızı-istiyoruz

Blogger

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr

Web. www.beyazay.org.tr