Biz 2007’den beri Bilgisayar ve Türevleri  kurslar açıyoruz. Bir kaç yıldır
her dönem Bilgisayar kursu duyuruları vermemize rağmen  Öğrenciler
gelmiyor. Acaba Bilgisayar odasını kaynak odasına dönüştürsek faydalı
olurmu Bilgisayar odamızda  Bilgisayarlar Kitap okuma makinesi Ekran
Büyütme Makinesi zaten var. Kaynak odasını açmak okulların görevidir
diyebilirsiniz evet. Ben İzmir’de bir tane okulda en azından görmeyenlere
yönelik bir kaynak odanın bulunduğuna şahit olmadım. Kkaynak oda için
farklı alımlar gerekiyorsa onuda almaya çalışabiliriz. Ffikirlerini
belirtecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

--

TRT Kent Radyo İzmir programımız

https://www.youtube.com/watch?v=NvIqLtO81Gc&t=746s

Kıraç - Aşmak İçin Hareket

https://www.youtube.com/watch?v=dRlIgRJS9mQ

Bolvadin Gazi orta okulu seminerleri

https://www.youtube.com/watch?v=pEhNaUxbXmI&t=8s

Beyazay İzmir Çalışmalarımız

https://www.youtube.com/watch?v=DaQCle9YNVw&t=369s

Türkiye Beyazay Derneği İzmir şube başkanı Salih Arıkanın Demokrasi
Nöbetleri

https://www.youtube.com/watch?v=TNcvjPdyMbA&t=77s

Engelsiz İzmir hatıraları

https://www.youtube.com/watch?v=GMtHDCggLUQ&t=16s

*Kitabımı Sesli İstiyorum!*

https://www.change.org/p/kitabımı-sesli-istiyorum-tcmeb
"Toplu,Ulaşımda,sesli,uyarı,sistemi,istiyoruz
https://www.change.org/p/izmir-b%C3%BCy%C3%BCk%C5%9Fehir-belediyesi-toplu-ula%C5%9F%C4%B1mda-sesli-uyar%C4%B1-sistemi-istiyoruz

İmza kampanyamız kaldırınları geri istiyoruz

https://www.change.org/p/belediyeler-emniyet-müdürlükleri-valilikler-iç-işleri-bakanlığı-esnaf-odaları-ve-tüm-halkımız-kaldırımlarımızı-istiyoruz

Blogger

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr

Web. www.beyazay.org.tr